10 Mayıs 2015 Pazar

Cettua - Oil Control Tissue ( yağ emici mendil )

Güzel bir pazar gününden Merhaba :)


Cildim yağlı olduğu için havaların da ısınmaya başlamasıyla gün içinde yüzümün T bölgesi daha da parlamaya başlıyor bu gibi durumlarda makyaj çantamdan ayırmadığım bir üründen bahsetmek istiyorum;

Cettua yağ emici mendiller



Havaların ısınmaya başlamasıyla ben fontodenlerı bırakıp BB ve CC kremleri kullanmaya başlıyorum , Mat fondotenlerde yaglanma pek yaşamıyorum . Yuzumde yaglanma hıssettıgım anda içerisinde bir tane mendil cıkarıp T bölgemi siliyorum ve ordaki yağı yuzumdekı makyajı cıkarmadan ınanılmaz cıkartıyor.
Gercekten cok kurtarıcı bir ürün, içerisinde 50 adet mendil var uzun süre göturuyor :)

 Soldaki yuzumu sıldiğim
Sağdaki Mendil



Eger sizde boyle sorunlar yasıyorsanız mutlaka denemenizi öneririm Ürün Gratislerde satılıyor

Sevgiler Şule...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder