28 Haziran 2015 Pazar

Evde Lip Balm Yapımı - DIY (Kendin Yap)

Merhabalar..:)
Dudakları nemlendirmek rujumuzun daha muazzam durmasını saglar. Kuru dudakları kim sever ki? bunun için çeşitli lipbalmlar kullanıyoruz. Bugun bende evde nasıl yaparım dedim ve  birşeyler karıstırıp eritip kendi lipbalmımı yaptım :)

 Gerekli malzemeler:

Bir yemek kaşığı
Bir çay kaşığı veya kürdan
Vazelin
Badem yağı
istedeiğimiz renk far,ruj veya allık
Mum ve Çakmak
Balmımızı koyacagımız boş bir kap

Yapılışı:
Yemek kaşığının yarısı kadar vazelini alıp üzerine farınızı veya ne renk vermesi için ne kullanmak isterseniz rujunuzu mumun üzerinde eritip iyice karıştırmak , iyice eriyince iki veya üç damla badem yağı damlatmalıyız ki balmımız dudağımıza vazelinle birlikte bakımda yapsın.




ben kırmızı far ve ruj kullanarak bunu yaptım.:)




Elimde duruşu bu şekilde hafif bir renk veriyor


Ayrıca da sarı bir far ile de limon yağı damlatarak  bunu yaptım çok da hoşuma gitti :)




sevgiler/Şule <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder