19 Haziran 2015 Cuma

Tereson Terlemeyi Önleyici Solüsyon

BANA GÖRE KESİNLİKLE MUCİZEVİ BİR ÜRÜN.
diyerek konuya baslayayım.

Tereson kısa el, ayak ve koltuk altında terlemeyi kontrol altına almayı vaat eden bir solüsyon. Roll on değil sprey şeklinde 50ml bir ürün.Kullanımı gece yatmadan önce, temizlenip kurutulmuş bölgeye uygulamak

Bileşiminde, Aluminium chloride, Denature alcohol, Deiyonize su var.

 



Ben sadece koltuk altı bölgesinde kullandım. Yaz aylarında yatmadan önce duşumu alırım ve bu ürünü koltuk altlarına sıktım ertesi gün (oldukça yoğun bir yaşıyordum sınav zamanlarımda) ter kokusu ve terlemeden eser yok. 
Bluzun, gömleğin, t-shirtlerin koltuk altı bölgesinde ıslaklık asla istemezsiniz, bende nefret ederim, sonuca inanamadım ne ter ne koku asla olmadı.

Ürünün olabilecek yan etkileri


bende herhangi bir yan etki oluşturmadı.

Ürünü erkek arkadaşıma da verdim, iki gün de o kullandı aynı sonuçlar onda da var, terleme koku leke olmadığını söyledi.


Gratis'teTereson online alışveriş sitesinde
ve Instagramdaki 
@teresonofficial hesabında 50 Lira'ya satılıyor.



Sevgiler/Şule<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder