23 Haziran 2015 Salı

Flormar Online Alışverişim

Merhaba..:)
Bir kaç gün önce Flormar'ın onlıne alışveriş sitesinden alışveriş yapmıştım.Alışveriş yapmamın sebebi mail kutuma duşen kargo 1tl mesajdıydı sonra siteye girdim ve bunu gördüm .

 

Kupon kodları 30 Haziran 2015 23:59 tarihine kadar kullanılabilirmiş.

gelelim benim aldıklarıma :) toplu olarak bu şekilde  


BRONZING POWDER FACE & BODY çok çok merak ettiğim bir üründü ve o 14,9 a inmiş, normalde 30tl civarı gibi bir fıyatı var.Ben BR04 numarasını sectim bu şekilde

 





TERRACOTTA POWDER pusrasının kapatıcılığının iyi oldugunu duymustum yaz geldiğinde bazen bb krem bile agır gelıyor kapatıcı ıle goz altlarımı ve yuzumdeki kapatmak istediğim yerleri hafıfce kapatıp pudra ile geciyorum bu pudranın kapatıcılıgının ıyı oldugunu duydugum ıcın almak istedim bu da normalde 37-40 tl den 18 tl ye düşmüştü. 29 numarasını sectim



 Bir başka merak ettiğim ürün ise FULL COVERAGE CONCEALER kapatıcılığının iyi ve çizgilere dolmadığını duymustum denemek istedim fiyatı 14,9 tl sectıgım numara 02ıvory

 



50tl ye tamamlayıp hem kuponu kullanmak ve oje setını kazanmak için flormar dudak kalemlerınden aklımda olan 201 numarasını aldım

 



50tl üzeri Kupon kodunu kullanarak 10 tl indirim, oje setını ve kargo bedavadan yararlandım. oje seti şu sekılde

 






son olarak da her alısverıste verılen cesıtlı oje ve numune ojeye bayıldım dogrusu :)

 

Lıght Summer serisinden LS08

Sevgiler/Şule<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder