19 Eylül 2015 Cumartesi

L.A. Girl Pro Conceal HD Concealer

Geçen kış çok övülen, çok begenilen L.A Girl Pro Concealer i ben Beauty Jointten almıştım baya bi kullandim artik yazısını yazmalıyım diye düşünüyorum çünkü yenisini sipariş ettim bile :)

 

Ülkemizde satılmıyor ancak yurtdışından ürün getiren bir kaç instagram hesabında satılıyor ama ben yurtdışından  almayı tercih ettim

Ürünün yapisi birazcik yoğun, Mac Pro longwear Concealer'la yapıları benzer şekilde zaten ona maudil olarak gösterenlerde var. Bence Mac Pro Longwear daha örtücü .



Ürün plastik bir tüp içinde. Fırça şeklinde de ucu var sıktığınız zaman ürün kontrolsüz şekilde çıkabiliyor geri içine koyma şansı yok ama kapağını kapatınca aynı şekilde kurumadan kalıyor o yönden sikinti olmadı.



Ürün Maybelline Affinitone veya Loreal True Match'e gore bir tik yoğun yapılı ama ikisindende örtücü. Bendeki Natural rengi benim gozaltlarımı kapatmada bana yeterli geldi 18renk seçeneği var genel olarak bakıldığında ortadan bir tik fazla kapatıcılıkta.



Gözaltlarini kurutabiliyor hafif bir çizgilere dolma da olabiliyor, gözaltlarini iyi nemlendirmek gerekli. Ben uygularken en iyi sonucu sünger ile dagitinca alıyorum.

Ürün Cruelty Free yani uretilirken hayvanlara zarar verilmiyor. Ben Beauty Jointten $2.99 a aldim kargo ile birlikte $6 ödedim. Bence ürünün performasina göre oldukça iyi bir fiyat. Türkiyede instagram hesaplarinda 25-30-35 civari satanlar var almak isterseniz bakabilirsiniz :)

Sevgiler/ Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder