14 Eylül 2015 Pazartesi

Yaz bitenler (haz-tem-agus) Makyaj temizleme pamuk ve mendılleri

Makyaj temizleme pamukları




1 Benri kare pamuk; Hayatımda kullandığım en kullanışlı en rahat pamuklar. Şeklinin kare ve biraz büyük olmasından dolayı yüz makyajımı çıkarmakta kullanıyorum bir tanesi yetiyor. Göz makyajı temizlemesinde de bir tanesi iki göz için yetiyor, geçen senelere kadar cok kalındı sımdılerde aldıgım her kare pamuğu biraz daha incelmiş görüyorum :)

2 Benri disk pamuk; Benri kare pamuklara alıştığım için denemek amaçlı küçük boyunu almıstım, iyi ki de küçük boyunu almışım çünkü hiç begenmedım. cok yumusak ve hemen erımeye musaıt bir daha almam.

3 Apaks; Bimlerde satılan bu pamuklar çok sert ve kenarları dikişli göz cevrenıze getırmemeye dıkkat etmek gerekıyor, çok ıhtoyac duymadıkca almam fıyatı cok cok uygundu

4 İpelina; Benri kare pamuktan sonra en sevdiğim pamuk oldu hem büyük hem yumuşak ve çok kalın olmamasına ragmen hemen erimiyor. Yeni çıkan bu markanın şuan normal norma pamuklarınıda kullanıyorum cok memnun kaldım denemedıysenız tavsıye ederım :)

5Fresh n Soft : Yumuşak ve incelık açısından biraz sıkıntılı buldum. Çok yumuşak ve ınce olmasından dolayı makyaj temızleme urunlerı doktugumde hemen erıyor. Bir tık daha kalın ve geniş olsaymıs sevebilirdim.


Makyaj Temizleme Mendilleri




6 Cala collagen mendilleri : Hayatımda en en en sevdiğim makyaj temizleme mendilleri. Islaklığı ve temzilemesi çok başarılı ve fiyatıda çok çok uygun 2liralarda birsey olması gerek. Kokusu ve mendıllerın dokusu çok guzel kesınlıkle hakkını veren bir ürün gratislerde satılıyor mutlaka tavsıye ederim tekrar tekrar aldıgım urunlerden

7 Fresh n soft; Mavi olan normal ve karma cıltler ıcın için kırışıklık giderici etkili olan papatya özlu mendil ıcınde alkol yokmus , alkol olmamasını sevdım ama cok kuru geldı bana Cala dakı ıslaklık yok bir tık daha ıslak olsaydı sevebilirdim onun dısında kokusu veya dokusu güzeldi

8 Bebak; Ben genel olarak bebak ürünlerinin kokularını sevmıyorum. Satın aldığım bır ürün değildi ama yıne de cope gıtmemesı ıcın kullandım bazen masa sıldım bazen fondotenlı ellerımı ama cıldıme pek degdırmek ıstemedım kokusunu almamak adına :) ıslaklıgı ve yapısı guzeldı


Sevgiler / Şule




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder