2 Eylül 2015 Çarşamba

Schwarzkopf Got2b Kuru Şampuan İncelemesi

Merhabalar :)

Kuru şampuan bakımlı insanlar için gelmiş geçmiş en büyük icatlardan :)

Saçınızı bir veya fazia en iki gün arayla yıkıyorsanız ve bir gün daha dayansın istiyorsanız hemencecik kullanıveriyoruz.

Önceden çok bilinmeyen ve ülkemizde çok yaygın olmayan bir üründü, şimdilerde neredeyse her marka kuru şampuan üretmeye başladı.

Ben Watsons, Benri, Batiste, Elidor ve Got2b nin çıkardığı kuru şampuanları denedim ve size ilk olarak en çok kulladığım Got2b i anlatacağım.




Ürünün amacı:
Yağlı saçların yagını almak veya temiz saça sıkarsanız hacim vermek

Ürünün kullanım şekli:
Şişeyi iyice çalkalayıp saçımızı bölümlere ayırıp 20 cm uzaktan saçlarımızın diplerine gelecek şekilde sıkıyoruz. Sıktığımız yerde beyaz pudra tanecikleri oluşuyor ve elimizde masaj yapar gibi iyice yedirmemiz gerekiyor.


Benim aldığım ilk iki şişede hemen yediriliyor ve beyazlık hemen geçiyordu ama son aldığım şişede beyazlıkları geçirmekte oldukça zorlandım.

- Etkisi uzun süre gidiyot ve gerçekten de yeni yıkanmış etkisi veriyor.
- Çiçeksi ferah bir kokusu var benim gibi koku hassasiyeti olan birine dahi rahatsız edici değil

Gel gelelim son şişemi açana kadar en favori kuru şampuanımdı ama son şişede beyazlıkları gidermekte yaşadığım zorluk beni hayal kırıklığına uğrattı.Tekrar almaya korkar oldum elim raflarda hiç ona gitmedi...


Son şişemden sonra tavsiye edip etmemekte kararsız kararsızım belki de o şişe bozulmuştur veya bozuktur diye düşünerek son bır sanş verebilirim denemek isterseniz bakabilirsiniz.

Fiyatı watsons ve gratislerde 20-25 tl arasında değişiyor, indirim zamanlarında ben 200ml i hep 10 tl ye aldım.

Sevgiler /Şule 💕



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder