31 Ağustos 2015 Pazartesi

Flormar 5li Palet İncelemesi (06 numara)

Merhabalar :)

Flormarın yıllardan beri satışta olan 5li paletlerinin neredeyse bir çoğuna sahibim ve severek kullanıyorum.
Pembe tonlarını çok sevdiğim ve kendime de yakıştırdığım için size bu paletten bahsetmek istiyorum :)



 Önceleri bu palet beyaz ambalajlıydı şimdilerde Flormar mağazalarında siyah renkli ambalajda satışta sunuluyor.



Bu paletle buğulu-gölgeli çok çeşitli makyajlar çıkartılabilir

Palet içinde 5 farkli tonda far var, farların boyutu bence yeterli deli gibi bir palete takıp kullanılmadığı sürece bitebilecek şekilde görünmüyor


Pigmentasyonu bazsız eh işte denecek şekilde sürdüğünüz anda mıhlanmıyor tabiki ama iyi bazla veya ıslak kullanımda sizi tatmin edebilir.
Tozutma sorunu kremsi olmayan her farlar gibi malesef bunda da var.


Paletten sayacak olursan en aşağı paletteki ilk renk ve bu rengi genellikle göz pınarı veya kaş altında kullanıyorum .
2. ve 3. renk basit eyelınerli makyajlarda kullanılabilecek günlük renkler.
4. ve 5. renk ise paletteki en pigmentli ve kendini belli eden koyu renkler ben bunlar ıle bugulu makyaj yapmayı cok sevıyorum veya eyelıner fırcasını ıslatıp eyelıner seklınde surmeyı de sevıyorum.


Genel olarak kullanılabilecek tavsiye edeceğim bir palet :)

Sevgiler / Şule <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder