28 Ağustos 2015 Cuma

Revox At Kuyruğu Şampuanı

Revox at kuyruğu şampuanını yaklaşık olarak 3 aydır düzenli olarak her banyoda kullanıyorum ve her ay sonunda ızlenımlerımı not aldım, artık yorum yapabilirim. :)
Öncelikle saç tipim hiçbir şekilde kimyasal boya veya herhangi bir işlem görmemiş sadece evde şekillendiricilerle şekillendirdiğim, yağlanmaya çok müsait normal şekilde uzayan ve düzenli olarak maske uyguladığım bir saç tipim var.




Revox; özel olarak seçilmiş emsalsiz bitkisel aktiflerle förmüle edilmiş
naturel bir şampuandır.



Dünya Sağlık Örgütü / World Healt Organization (WHO) ile ABD’de bulunan dünyaca
ünlü Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi / Centers for Disease Control and Prevention
(CDC) ve Hair Foundation / Saç Vakfı ve diğer sağlık kuruluşlarınca yapılmış olan
ve uzun yıllar süren araştırmalarneticesinde atların kullanımı için dizayn edilmiş
Horse tail (At Kuyruğu) şampuanının insan saçı üzerindeki inanılmaz etkilerinin
seyisler tarafından tespit edilmesinden sonra süregelen süreçte bu formülasyonu
içeren şampuanlar insanlarca kullanılmaya başlanıp, fark açıkça görülünce, bu kez insanlar
için förmüle edilmiştir.


Şampuanın vaad ettikleri:REVOX saç dökülmesini durdurmaya yardımcı olur. 
CUTICULA (üst deri) tabakasını güçlendirir.
REVOX şampuanın aktif maddeleri bitkiseldir ve 
herhangi bir yan etkisi yoktur.
REVOX şampuan içeriğindeki aktif maddelerle 
kepek oluşumunu engeller.
REVOX şampuanın patentli formülünde saçlarınız ve cildinize 
yarar sağlamayacak hiç bir kimyasal madde kullanılmamıştır.
REVOX şampuanın pH değeri 5.5 olup herhangi bir alerji, 
tahriş ve irritasyona sebep vermez.
REVOX : formülasyonunda üretim esnasında tamamen yoğun
oksijenle deionize edilmiş su kullanıldığından saçlı deride
kan dolaşımını düzenli olmasına ve
bu bölgenin canlanıp güçlenmesine yardımcı olur




BEN;
3 aydır düzenli şekilde her banyoda kullanıyorum ve izlenimlerim şu şekilde

1 aylık kullanım
-Saçlarımda sertleşme yaptı( saç kremi ile kullanılması öneriliyor)
-Aşırı derecede saçlarımı dökülmeler oldu ( bu dökülmeler saçları ölü saçlardan arındırıyor ve yenilerinin daha güçlü olmasını sağlıyormuş)
-Temizlemesini çok beğendim
-Köpürmesini çok beğendim

2 aylık kullanım:
- İlk aya göre saçlarım daha az sertleşmeye başladı (düzenli olarak saç kremi ve haftada bir maske de yapıyorum)
-İlk ay çok dökülen saçlarım artık DÖKÜLMEMEYE başladı (bu etkisine gerçekten hayran kaldım)
-Temizleme ve köpürmesi hala çok iyi

3 aylık kullanım:
-Saçlarım artık avuç avuç dökülmüyor ve HIZLI uzuyor normalden daha hızlı uzadığını cevremdekiler dahi farketti. Şampuanı saçınızda çok bekletmemenizi öneririm biraz kasıntı yapabiliyor. Kepek sorunu yapmadı ve daha önce kullandığım sampuanının yaptıgı kepeklenmeyide giderdi.


*hayvanlar üzerinde test yapılmayan bir marka
 Ben artık bu şampuan ile devam edicem saç dökülmesini gerçekten engelleyen ve hızlı uzamasını sağlayan nadir şampuanlardan.
Gratis Watsons ve buradan satın alabilirsiniz. 

SEVGİLER/Şule <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder