15 Ağustos 2015 Cumartesi

Zenix Clay Face Mask / Kil Maskesi

Merhabalar bugünkü yazimda sizlere Zenix Clay Face Mask dan bahsedeceğim



Bu maske bir kil maskesi, normal ve yağli ciltler için kullanıma uygun ve dermatolojik olarak test edilmiş. Bir Türk firmasi olan Karatas Kozmetige ait bir kil maskesi ürünü.


Ben 3haftadir haftada 3kere cildime uygulayıp kullandım  ve gözlemlediğim kadarıyla

-cildime uyguladigimda burun kismimda hafif bir yanma hissettim bu içindeki oksijenin cildime etki ettigini gosteriyormus
-cildimde kururken asiri derecede bir gerilme ve sertlik hissetmedim
-ben kil maskesi kullandigim da cildimde hep bir gerilme hissederdim ama bu maskeden sonra sanki pamuk gibi oldu cildim ve yenilenmis hissettim
-kavanoz seklinde olan kil maskelerindense bu sekilde tüpteki maskeler daha kullanışlı

Uzerinde son kullanma tarihinin yazmasida unutmamiz acisindan guzel olmus yerli firmalarin urunlerini kullanmaya daha cok ozen gosteriyorum kil maskesi arayisinda olanlara ve kil maskesi sevenlere öneririm





Bu ürünü Karataş Kozmetik'ten satin alabilir veya daha fazla bilgi edinebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder