14 Eylül 2015 Pazartesi

Yaz bitenler ( haz-tem-agus) Duş ürünleri





1 Otacı keratin arganine şampuan ; Otacı sampuanları cok sevıyorum surada lımonlu olanı kullanıp cok memnun kalmıstım ama cok büyük umutlarla kullanmaya başladığım bu şampuandan pekte memnun kalmadım. Keratini oluşturan bitkisel proteinli içeriği ile saçlara bakım yapıp onarıp canlandırmayı vaad edıyordu malesef benım saclarımda cok fazla yaglanma ve kepeklenme yaptı kepeklenmeyı gordugum anda kullanmayı bıraktım ve zaten yarısından cogunu kullanmıstım kalanına annem devam etti onun yorumları ıse saclarını yumusattıgını soyluyor evet benımde yumusattı ama yaglanma ve kepeklenme sorunu yapti için begenmedıgım bır urun oldu.

2 Yves Rocher Portakallı duş jeli; Sanki taze taze portakal sıkıyormusçasina dogal ve aynı kokuyu verıyor , köpürmesi çok güzel koku kalıcılıgı duştan çıkınca da devam edıyor. Aynisindan tekrar aldim ve asik olarak kullaniyorum:)

3 Duru Gourmet limonlu sorbe dus jeli; Limon kokusu adigi biri olarak limonlu herseye karsi bi tutkum var bu dus jelini kokusuna bayilarak aldim ve içindeki minik partikuller elinizde uyguladiginixda peeling etkisi yapiyor aynisindan tekrar bulamadim bulunca tekrar alacagim kokusu kopurmesi çok çok güzel

4 Seranem Vucut bakim sampuani; Dermadolin markasina ait bu ürünü de cok sevdim kullandiktan sonra nemlendirici sürme ihtiyaci hissetmiyorim icinde sanirim nemlendirici birseyler var kokusu köpürmesi ve yapısı cok guzel tekrar alacagim ürünlerden



5 Rosella dogal gül suyu; Ispartadan almıştım ve hic hic memnun kalmadım bu cesidi diger plastik beyaz ambalajlara gore daha pahalıydi ama diger beyax ambalajdakilerin yapisi kokusu daha iyiydi bunda biraz yapaylik var zar zor bitirdim tekrar alirsam digerlerinden alirim gul suyunu tonik olarak kullaniyordum

6 Bebak Kuru ciltler icin tonik; Yapisi oldukca yagli ve nemlendiricili bir tonik yüzüm yagli olmasina ragmen yanaklarim kuru oldugu ıcin yanak cevremde kullandım memnun kaldim bu serinin yagli ciltler icin olan tonigi de cok güzel  tavsiye ederim

7 Garnier Greyfurt ve Nar ozlu arindirici peeling; Kokusuna bayilip satın aldim ve yagli ciltler-problemli ciltler icin peeling miş benimde cildim yagli ama benim pek hoşuma gitmedi . Peeling tanecikleri cildi cizen cinsten ve kopurmuyor temizledigini hissetmedim yapisida cok yogun tekrar almam

8 Garnier Neem temizleme jeli ; küçük boyunu kullanip cok begenmistim ve hemen buyuk boyunuda aldim ama sonlarina dogru cildimi yaglandirmaya basladi ve köpürmesi azaldi ayrica burnuma kacan jel acayip yakti bu hic olmazdi bu urunde bununla ksrsilastim dusta kullanıp bitirdim sonunu

9 Clinique Soap Temizleme jeli : Cok cok memnun kaldim yagli ciltlilere öneririm clinique nemlendirici ile kullaninca sabah yagli bir ciltle uyanmiyorum . Inanilmaz kopuren bir ürün bir setle beraber gelmisti kucuk boy olmasına ragmen baya bi kullandim bereketli ve cildime iyi gelen bir ürün oldu

Sevgiler / Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder