6 Haziran 2015 Cumartesi

Purnem Yeşil Çaylı göz çevresi kremi / 1haftalik kullanim izlenimlerim

Merhabalar..
Yeşil çayın göz çevresine etkilerine gerçekten inanan biriyim morluklari ve kırısıklıkları gidermede veya engelleme de en doğal iceriklerden biri yeşil çay.
Purnem bana ulaşıp bu kremi gönderdiklerinde gerçekten çok sevindim zira hayal kirikligiyla sonuclanan dirty works göz çevresi kremini kullaniyordum ve cope atmistim. (!)

1haftadir sabah ve akşam olmak uzere temizlenmis cildimde goz cevreme uyguladım

-kremin yedirilmesi cok basarili yapisik bir kivami yok, kolay emilebilen
-iceriginde parabenler, sentetik yaglar, petrol atiklari, alkol vb kimyasal maddeler yok
-1haftalik kullanim izlenimlerimde nemlendirmesini cok begendim halihazirdaki ninik mimik kırışıklıklarimda hafif duzlesme sezdim
-kapaticim cizgilere dolmuyor
-nemlendirmesi baya bir uzun sürüyor

Benim cildimde herhangi bir yan etkisini görmedim kullanmaya devam edecegim bi bir sure sonra tekrar izlenimlerimi paylasacagim




Sevgiler / Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder