2 Mart 2016 Çarşamba

Bioderma Photoderm MAX Tinted Cream SPF 50+

Herkese merhaba :)

Güneş kremi veya içinde spf olan ürünler kullanmaya özen gosteriyorum,  akne tedavisi gördüğüm için güneşin zararli ışınlarından korunmam gerekiyor ama bence akneli veya aknesiz her cilt için güneş kremi  zorunlu.

Geçenlerde kozmium.com dan bir alışveriş yaptım. Biodermanin güneş kremlerini denemek istediğim için bahar mevsimininde kendini göstermesiyle spf 50 almak istedim ve Bioderma photoderm max spf 50+ tinted cream sipariş ettim.




Güneş kremini bir müddet kullandim ve yorumlarıma gelecek olursak

-Ürünün iki renk seçeneği var biri renksiz alıştığımız tarz güneş kremi digeri ise hafif renkli nemlendirici, bb krem tadında bir ton

-kıvamı biraz akışkan kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor, sürüldügünde emilimi kolay

-içeriğinde parfüm yok ve bende herhangi bir alerji iritasyon oluşturmadi

-kapatıcılıği orta , sorunlu bir cildiniz yoksa yeterli gelebilir

-kremi elinize aldığınızda renginin koyu gelmesi sizi korkutmasin cilde yedirildiginde cilt rengi ile bütünleşiyor ve eşitliyor

-spf 50+ uva 38 çok çok yeterli . Uv ışınları cilt kanseri riski, cilt yaşlanması, lekeler, kırışıklıklara ve Langerhans hücrelerinin azalmasina neden oluyor bu nedenle yüksek korumalari ürünler tercih etmemizde yarar var

-ürünü çıkarması kolay, bioderma sensibio h2o ile kolayca pamuk yardimiyla silip çıkarabiliyorum.



-Normal ve kuru ciltler için



Bence çok kullanışlı bir ürün hem güneşten korunmak hemde renkli nemlendirici gibi orta bir kapatıcılık arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.

Ürün hala Kozmium.com da indirimde tıktık

Sevgiler / Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder