29 Kasım 2015 Pazar

Farmasi Deep Black Full Volume Maskara

Değişik değişik maskalar denemeyi çok seviyorum.
Farmasi markasinin ürünlerinin hepsine hakim değilim elimde yalnizca bb krem seti ve bu maskarasi var .



Maskaraya gelecek olursak ilk açtığımda dahi yapis yapis islak bir yapısı yoktu ve kolayca uygulayabildim.
Sık kıllı plastik fırça yapisina sahip.



Tek tek ayirma konusunda başarılı buldum uzatma konusunda ise maybelline maskaralari kadar başarili diyebilirim.

Benim kirpiklerimin yapisindan dolayi ben kivrik şekildeki maskaralari kendime daha uygun buluyorum ancak bu maskarayi da kirpik yapima uygun buldum severek kullandim.

Tek sevmediğim özelliği gün içerisinde ilerleyen saatlerde kirpiklerden dökülme yapmasi ve verdiği volümü düşürmesi uzun sure kullanmak icin uygun bulmadim kisa zamanlarda günlük kullanilabilir.

Verdiği siyahlıkta yeterli diyebilirim.


Farmasi maskaralarinin diğer çeşitlerini de katalog buldugumda denemek istiyorum.
Fiyatı her katalogda farkli bir fiyattaydi, sanirim sık sık indirime giriyor.

Sevgiler/Şule

Rimmel London Wonder'full Maskara incelemesi yazim için  tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder