30 Kasım 2015 Pazartesi

Bioplante ürünleri ile tanışma / Bioplante Organik Limonotu Şampuan ve Organik Melissa Saç kremi

Oncelikle Bioplante Markasindan bahsetmek istiyorum.

Doğal ve organik ürünleri kullanmaya ve tanimaya-tanitmaya ne kadar ozen gosterdigimi herkes bilir.

Ama piyasada doğal-naturel-organik adı altında satılan sertifikasız ürünler oldukca fazla daha önceleri sertifika sorma geregi duymuyorum çünkü herhangi bir sertifa alinmasi geregini bilmiyordum.

Tüm bioplante ürünleri gerek üretim gerek içerik seçimi aşamalarında belçikalı kar amacı gütmeyen Nature sertifikasyon kuruluşu tarafından denetlenmiş. Sitelerinde de görebilirsiniz.

Bioplante de Cilt kırışıklık önlemede etkili olarak kullanılan hyaluronic  asit, Q 10, cilt koruyucu özeliği olan portakal kabuğu mumu ve çeşitli organik-doğal yağlar kullanılarak; ürünlerden beklenen maksimum tatmin sağlanmıştır. Sağlık açısından problem teşkil eden, GDO lubitkiözler, PEG ler, sentetik kokular, renklendiriciler,  parabenler, petro kimyasal maddeler ürün içeriklerinde kesinlikle bulunmamaktadır.

Bu yazımda Organik Limonotu Şampuan ve Organik Melissa Saç kremini anlatacağım




Benim bir sampuandan beklentim:
Saçımı temizlemesi, refahlatmasi, canlandirmasi, kepegi onlemesi ,erken yaglandirmamasi, nemlendirmesi, sertlestirmemesi ve en önemlisi dökülme yapmamasi vee öncelikle şunu belirteyim bu zamana kadar saçima hiçbir kimyasal işlem yapılmadı en doğal haliyleyim.



Yaklaşık iki veya ikibuçuk aydır bu şampuan ve saç kremini birlikte kullanıyorum artik yeterince yorum yapabileceğime inaniyorum

Bu şampuan in icerisinde organik elma suyu, ıhlamur cicegi suyu ve E vitamini varmış  kokusu limon gibi ferah kokuyor.
Kullandigim ilk haftadan itibaren saçımı ferahlatmasi yikarken gelen o ferah koku beni gerçekten çok mutlu etti sırf o kokuyu almak icin bile duş alasi geliyor insanin :) kimyasal kimyasal bir kokusu olmamasi dahi mutlu ediyor.

Saçlarımı agirlastirmadan canlandirmasi ve kepek yapmamasini cok begendim. Yaglanma suresi geciktigini de farkettim . Şampuanlamanin ardindan sac kremini de kullandim lakin sac kremini kullanmadigim zamanlarda bile saçımı sertleştirmedi bu özelliğini sevdim.



Saç kreminin yoğun kivamli bir yapisi var melise otlu sac kremi iceriginde yine E vitamini var kokusu Limon otlu şampuan gibi ferah bir şekilde geliyor burnuma.

 Kullandigimin ilk haftasi saçımdaki canlılığı farkettim ama yeterince yorum yapabilmek elbetteki en az bir birbucuk ay kullanmam gerekiyordu. Şuan içinde yaklaşık bir kullanımlık kaldı, bittigi için üzüldüm verdigi canlılığı ve temizleme hissini başka hangi sampuanda bulabilirim bilmiyorum.  Kullandığım her şampuan in kendine has özelliklerivardi bu şampuanın organik olmasi, sertleştirmemesi ve verdiği canlılık gerçekten denemeye değer. Kokladiginiz an zaten kullanmak icin can atacaksiniz bizde oyle oldu ;)

Bioplante ürünlerinden yüz kremi ve diş macununu da iki ay kullandim bir sonraki yazimda onlardan da bahsedeceğim

Sevgiyle kalin/Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder