21 Ocak 2016 Perşembe

Kozmium.com alışverişim

Herkese merhabaa!

Uzun zamandır bir alışveriş yazısı yazmıyordum çok beğendiğim bir siteyi ve almış olduğum ürünleri sizinle paylaşmak istedim :)


Dermokozmetik benim en cok ilgilendigim alanlardan biri herşeyden önce sağlığımız geliyor, temiz içerikli ve kaliteli ürünler tercih etmeye çalışıyorum. Dermokozmetik alaninda genellikle online alışveriş yapiyorum dermatologumun önerileriyle bir çok dermokozmetik ürünler, markalar öğrendim üzerlerinde oldukça  araştırmalar yaptım. Hepsini bir arada bulmak zor hatta uygun fiyata bulmak zor ama surekli kampanyalar indirim kodlari verilen sitelere daha cok yöneliyorum :)

Kozmium.com adinda bir site keşfettim bir gün yine dermo kozmetik ürünler araştırırken :) Vichy,Bioderma, Dr Murad, Nuxe vb. bir çok marka dan ürünler bulabilirsiniz

Geçtiğimiz günlerde Kozmiumda  da indirim başlamış. Bu yazıyı yazmaktaki asıl amacım sizlere bu indirimleri duyurmak :) Üye olduğunuzda e-mailinize sürekli olarak indirim kodları da geliyor.

Vichy de %40
Dr Murad da %50
Bioderma , proczin daha bir çok markada indirimler var

Biraz önce bende merak ettiğim ürünleri sepetime ekledim. Alışverişim geldiğinde sizlerle blogda veya instagram hesabımda paylaşacağım yeterli surede kulandiktan sonra ürünler hakkinda yorumlarimi paylaşacağım ♡

Siteye uğramak isterseniz buraya tıklayabilirisiniz

Sevgiler /Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder