30 Temmuz 2015 Perşembe

Farmona Anti-Acne Matting Cream

Merhabalar, bugünkü  yazımda size yağlı ciltlerin çok sevecegi bir kremden bahsedeceğim.

Ürün Farmona markasına ait matlastiran gündüz kremi.


Yagli ciltli bile olsak cildimize temizleyip tonikledikten sonra mutlaka nemlendirmeliyiz. Nemlendirmek demek yağlı kremler  sürüp  cildimizi boğmak demek degil bence. Benim cildin yağlı-karma bildiginiz  veya bilmediğiniz üzere yani burun çevrem çenem ve alnım ( t bolgesi) yağlanmaya fazla müsait ve yanaklarım kuru.

Bu kremi makyaj yapmadan önce temizleyip  tonikledigim yüzüme uyguluyorum ve ardından normal cilt makyaj rutinime geçiyorum

Gözlemledigim etkilerine gelecek olursak,
-cildimde sanki matlastirici makyaj bazı görevinde ne zaman bu  ürünü  makyaj altında kullansam cildimde parlama veya yağlanma en aza iniyor.
-yapısının ne çok civik ne de çok katı olmaması cildimde uyum sağladı
-gündüz kremi demesine rağmen gece cilt bakım rutinime kullandığımda da sabah parlak bir Ciltle uyanmiyorum
-bende  herhangi bir alerjik reaksiyon veya iritasyona sebep olmadi



Bitince tekrar alacağım bir ürün oldu. Ürün 50 ml lik boyutuyla baya süre bir süre kullanılır.
Uzun süre kullanıp denedim ve serinin diğer ürünlerinden  de çok  memnun kaldım bir sonraki yazımda  onlardan  da bahsedeceğim
Buradan iletişime geçip  satın alabilir veya seriyi inceleyebilirsiniz

Sevgiler/Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder