6 Temmuz 2015 Pazartesi

UDV Reve de Varens Parfüm (Ulric de Varens)




Ulric de Varens, Fransız kokularını bizlere sunan bir marka. Ben daha kokularına bakmadan şişe tasarımlarına aşık oldum :)




Reve de Varens Parfümü ise çiçeksi-meyveli bir koku şişe tasarımı da melek desenli çok zarif ve kapağı da çok şık.Daha çok çiçek kokuları hissediyorum ben.


Fresh kokuları seviyorsanız kapalı alanda ilk sıktığınızda biraz ağır gelebilir ama yarım saat bı saat sonra uzerınızde bıraktıgı kokuya aşık olabilirsiniz ben şahsen bayıldım :)



 Üst notalarında turunçgil

Alt notalarında sandal ağacı var , yaz için meyveli hafif çiçeksi kokuları seviyorsanız bir denemenizi öneririm ..

Udv Parfümlerinin diğer çeşitlerini buradan inceleyebirsiniz 50ml 34.90 tl Gratis,Watsons ve Rossmann Magazalarında bulabilirsiniz :)
 Sevgiler/Şule<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder